Tiden for de store sommerselskaper og sommerbrylluper nærmer seg med stormskritt. Hva gjør man når man har vokst et par størrelser siden sist og kontoen er særdeles skranten?

Jeg innrømmer det gjerne jeg: Jeg HATER H&M. Men jeg ELSKER også H&M. Mange ganger har de hjulpet meg med å finne et representativt antrekk, uten at det har kostet så alt for mye. En av hovedårsakene til at jeg ikke liker H&M er fordi jeg synes materiellet klærne er laget av suger, materialet tåler ingenting, som for eksempel en vask i vaskemaskinen før de ser kjempeslitne ut. I tillegg synes jeg ikke det er så kult å gå rundt i klær alle andre også går rundt i. Allikevel er denne billigprodusenten gode på å kopiere det siste som er av design, og må man så må man: i år tror jeg at må vurdere å kjøpe neste selskapskjole fra H&M. Isåfall kan jo denne til 299 kroner være et alternativ:

Aller helst skulle jeg ønske jeg hadde penger nok til å kjøpe denne fra Diane von Fürstenberg til rundt 9000 kroner,

 Diane von Furstenberg Josun strapless mini dress

Men et rimeligere alternativ er denne nydelige kjolen fra Ricco Vero til 2299 kroner

 

I fall det ikke skulle bli H&M, kan det hende jeg tar en tur til Damene på Tonica & Vintage, for å se om jeg finner noen skjulte perler, og som heller ikke koster alt for masse.