Jessica Simpson er kjent for å være en såkalt jojo-slanker, og for en stund siden, skal hun i følge Se og Hør, ha gått fra størrelse 36 til 42. Nå har hun i følge sladrebladet gått over til å bruke en kinesisk detox-diett, og hun skal være slank og fin som aldri før:

Den kinesiske detox-dietten er en vegansk diett, det vil si kun inntak av vegetabilske produkter som frukt og grønnsaker, og Pu-erh te, samt kopping. Kopping plasseres på huden og suger ut avfalsstoffer fra kroppen. Inntak av Pu-erh teen er ment å redusere kolesterol, samt at den øker forbrenningen. Teen skal visstnok også motvirke bivirkninger av stort alkoholinntak, også kalt fyllesyke 😉 Teen fås tak i velassorterte te- og kaffebutikker, eller du kan kjøpe det på internett. Teen finnes i mange ulike kvaliteter, og varierer dermed også stort i pris. Husk at om du kjøper på internett, må du betale merverdiavgift på varen om den koster over 200 kroner.

Om Jessica Simpson går opp igjen i vekt etter detox-dietten sin, må jeg si ikke bryr meg nevneverdig, men jeg tror likevel jeg kommer til å teste ut Pu-erh teen, som et tillegg til sunt og balansert kosthold og trening, da jeg tror sistnevnte er et must for å forebygge og forhindre jojo-slanking.

Er det noen av dere som har erfaring med Pu-erh te?

